مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-16سياسي

فارس من| راستینه: دولت باید از افزایش قیمت بلیت اتوبوس اربعین جلوگیری کند


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تسهیل تردد زائران حسینی در پیاده روی اربعین گفت: دولت باید از افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران توانای خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان  مانع افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین شوید عنوان کردند که با توجه به ضرورت تسهیل تردد زائران حسینی، افزایش سه برابری قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین دور از انصاف است اگر هم بنا بر افزایش قیمت بود نباید شاهد افزایش نجومی بودیم.

در همین راستا احمد راستینه هشفجانی نماینده شهر کرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس گفت: یکی از وظایف جدی دولت تسهیل دسترسی زائران آقا ابا عبدالله الحسین در اربعین به مرز ها و فراهم کردن بستر لازم برای انتقال مسافرین به مرزهای زیارتی و شرکت در این همایش معنوی و باشکوه است.

وی با تاکید بر ضرورت کاهش هزینه های زائرین تصریح کرد: با کاهش هزینه های زائرین بستر حضور حداکثری عاشقان آقا ابا عبدالله الحسین را در زیارت و پیاده روی اربعین فراهم خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید وزارت راه و شهرسازی سازی سریعاً به وظیفه خود عمل کند و با به خدمت گرفتن بخش خصوصی و کمک ناوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| راستینه: دولت باید از افزایش قیمت بلیت اتوبوس اربعین جلوگیری کند

فارس من| راستینه: دولت باید از افزایش قیمت بلیت اتوبوس اربعین جلوگیری کند